تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسداران، یاوران لشکر امام حسین(علیه السلام) هستند

سردار استکی وجمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر مقدس 14 امام حسین(علیه السلام) بازدید به عمل آوردند

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) سردار استکی وجمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر مقدس 14 امام حسین(علیه السلام) بازدید به عمل آوردند.

سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی در جمع پاسداران ورزمندگان لشکر امام حسین ضمن تجلیل وقدرانی از زحمات صورت گرفته از ابتدای تاسیس تاکنون افزود همه ما سرباز و رزمنده لشکر امام حسین(علیه السلام) هستیم ولی کسانی که در این لشکر شاغل هستند باید بیشتر قدردان این نعمت باشند.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (علیه السلام)در ادامه به گوشه ای از افتخارات این لشکر اشاره نمود ویاد ونام شهدای لشکر به خصوص سردار شهید حاج حسین خرازی وسردار شهید مصطفی ردانی پور را در دلها زنده کرد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان  در این برنامه در محضر پرچم متبرک حرم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) حاضر شدند وکسب فیض نمودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسداران، یاوران لشکر امام حسین(علیه السلام) هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..