تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی مرگبار مجتمع مسکونی در مجیدیه شمالی

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا ، سید جلال ملکی درباره جزییات این آتش‌سوزی که در یک مجتمع مسکونی رخ داده، گفت: در ساعت ٢٠:١١ امشب یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی، خیابان محمودی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبام هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی، گروه نجات و خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه بود با شش بلوک بود که مجموعا ١٢٠ واحد در آن قرار داشت. این مجتمع مسکونی دارای چندین در ورودی بود و در پارکینگ آن نیز چندین دستگاه خودرو پارک شده بود. دو خودرو در پارکینگ دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله‌ور بود و با توجه به اینکه از سقف کاذب در پارکینگ استفاده شده بود دود زیادی پارکینگ و طبقات بالایی را فراگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران گفت: زمانی که نیرو‌های آتش‌نشانی به محل رسیدند دود تا بالاترین طبقه ساختمان را فرا گرفته بود. بیش از ١٠٠ نفر نیز در نقاط مختلف این مجتمع مسکونی گرفتار شده بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر مناسب به چندین گروه تقسیم شدند و یک گروه از آنان با استفاده از نردبا هیدرولیکی و وارد طبقات ساختمان شده و عملیات نجات را آغاز کردند. همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز عملیات اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: با توجه به حجم زیاد دود و حرارت عملیات آغاز شد و آتش‌نشانان حتی در واحد‌هایی که در بسته‌ای داشت نیز تا آن جا که امکانپذیر بود جست و جو کردند. در این مدت ده‌ها نفر از داخل ساختمان نجات داده شدند که در میان آن‌ها از کودک شش ماهه تا فردی ٨٠ ساله نیزحضور داشت. در این بین افرادی نیز حضور داشتند که بیمار بودند و برای جا به جا شدن نیاز به کمک داشتند.

ملکی گفت: سه تن با وضعیت وخیم خارج شدند که به هوای آزاد و پشت بام منتقل شدند به تایید عوامل اورژانس یک تن که آقای حدودا ۶۵ ساله بود جانباخته بود و دو فرد دیگر علایم حیاتی داشتند که این افراد به اورژانس تحویل داده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: آتش سریع خاموش شد و در حال حاضر تخلیه دود نیز انجام شده است. اما همچنان یک گروه از آتش نشانان در حال جست و جو و ایمن سازی محل هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی مرگبار مجتمع مسکونی در مجیدیه شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..