تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل کلاهبرداری از ۳ هزارنفر در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم سردار علیرضا لطفی جانشین سازمان اطلاعات فراجا اظهار کرد: درپی کلاهبرداری‌های میلیاردی رمز ارز از شهروندان موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست، ماموران سازمان اطلاعات فراجا تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند، متهم در فضای مجازی با خرید و فروش سوری رمز ارز از سه هزارنفر به ارزش صد‌ها میلیارد تومان در نقاط مختلف ایران کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع ماموران اطلاعات سازمان فراجا وارد عمل شدند و با رصد‌های اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم متواری را در استان تهران شناسایی کردند.

سردار لطفی با بیان اینکه متهم چندین ماه متواری و تحت تعقیب دیگر ضابطین قضایی قرار داشت اظهار کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، صبح امروز سربازان گمنام سازمان اطلاعات فراجا پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز‌های لازم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام محترم قضایی متهم برای سیرمراحل قانونی راهی زندان شده و تحقیقات گسترده در رابطه با پرونده جهت کشف جرائم احتمالی ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل کلاهبرداری از ۳ هزارنفر در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..