تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشکل امنیتی ندارد

سخنگوی وزارت صمت گفت: سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشکل امنیتی ندارد و قرعه کشی مرحله اول نیز بدون مشکل برگزار شده است.

به گزارش بولتن نیوز، آقای امید قالیباف می گوید: نامه معاون هماهنگی و کسب و کار وزارت صمت به معاون صنایع حمل و نقل این وزارتخانه،‌ الزامات بلندمدتی را معرفی کرده مبنی بر این که سامانه یکپارچه یا در تصدی وزارت صمت فعالیت کند یا اگر به همین شکل، کارایی بیشتری داشته باشد.

به گفته سخنگوی وزارت صمت،‌ قرعه کشی مرحله دوم هم از طریق سامانه یکپارچه انجام خواهد شد؛ برای برندگان و ذخیره های مرحله اول نیز مشکلی به وجود نیامده و هم اکنون نیز به بخش عمده ای از آن ها خودرو تخصیص داده شده و مابقی نیز در حال طی کردن مراحل هستند.

امروز طی نامه‌نگاری بین آقای مهدی نیازی معاون وزیر صمت و منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت مشخص شد که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که ۹ خرداد اولین قرعه‌کشی بر اساس آن انجام گردید، تأیید فنی و امنیتی نداشت و دفتر فناوری داده وزارت صمت هم مسئولیت تأیید و نظارت بر حسن اجرای این سامانه را نپذیرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشکل امنیتی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..