تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسمومیت کارگران نانوایی با گاز سمی

انتشار گاز سمی در زیرزمین یک نانوایی سنگکی منجر به مسمومیت 6 کارگر شد.

به گزارش ایران، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: ساعت ۲۳:۳۴ یکشنبه این حادثه گازگرفتگی اعلام شد و امدادگران به محل حادثه که یک نانوایی سنگکی در مسیر شمال به جنوب خیابان سئول بود اعزام شدند.

حادثه در زیرزمین ۱۲ متری نانوایی که محل استراحت کارگران بود رخ داده و این محل کوچک که دارای یک آبگرمکن نامناسب بود، فضای مناسبی برای تبادل هوا نداشت به همین منظور موجب کاهش اکسیژن و تولید گاز منواکسید کربن شد که در همان لحظات اولیه افراد حاضر متوجه این حادثه شدند.

ملکی ادامه داد: در این حادثه ۶ نفر دچار مسمومیت شدند که وضعیت 3نفر وخیم‌تر بود و همه این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسمومیت کارگران نانوایی با گاز سمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..