تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح جشنواره فرهنگی بومی، محلی در روستاهای قرچک

جشنواره فرهنگی بومی، محلی در روستاهای قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، عصر امروز جشنواره فرهنگی بومی، محلی با حضور بخشدار مرکزی قرچک و بیش از ۵۰۰ نفر در ۲۷ رشته مختلف در روستا‌های قرچک با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

احداث غرفه‌های صنایع دستی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، بومی محلی مثل چوپ بازی، هفت سنگ از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره است که از تاریخ ۷ تیر الی ۶ مرداد برگزار خواهد شد.

بخشدار مرکزی قرچک در افتتاحیه این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناساندن و احیای فرهنگ غنی و بازی‌های بومی شهرستان قرچک و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای دختران و پسران روستا‌های شهرستان است.
مجید قیصر پناه افزود: سعی داریم با اجرای بازی‌های محلی توسط جوانان و نوجوانان به داشته‌های مهم فرهنگی منطقه مانند غذا‌های محلی، بازی‌های بومی از قبیل دان پلان، هفت سنگ، طناب کشی، زو، دارت و صنایع دستی توجه شود.
وی گفت: این مسابقات به مدت یک ماه در روز‌های پنجشنبه و جمعه در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار می‌شود که در مسابقات آقایان ۲۲۰ نفر در ۱۱ رشته و در قسمت بانوان حدود ۳۳۰ نفر در ۱۷ رشته فرهنگی و ورزشی رقابت می‌کنند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح جشنواره فرهنگی بومی، محلی در روستاهای قرچک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..