تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه اپل را به‌دلیل ذخیره‌نکردن اطلاعات کاربران در داخل این کشور به پرداخت جریمه تهدید کرد

اکنون مدتی است که مقام‌های روسی با بعضی از شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری به مشکلاتی برخورده‌اند. امروز خبر دیگری منتشر شده است که نشان می‌دهد این ماجرا همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش 9to5mac، روسیه ممکن است اپل را به‌دلیل ذخیره‌نکردن اطلاعات کاربران در داخل این کشور جریمه کند. گفتنی است پینترست، توئیچ، Airbnb و UPS نیز پیش‌تر جریمه‌ شده بودند.

رویترز گزارش می‌دهد:

دادگاهی در مسکو روز سه‌شنبه اعلام کرد سرویس پخش ویدئو توییچ، شبکه‌ی اجتماعی پینترست، شرکت اجاره‌‎ی خانه‌ی Airbnb و United Parcel Service (UPS) را به‌دلیل امتناع از ذخیره‌ی اطلاعات شخصی شهروندان روسی در روسیه جریمه کرده است.

از زمانی که روسیه ده‌هاهزار نیرو را در ۲۴ فوریه به اوکراین فرستاد، مسکو با شرکت‌های بزرگ فناوری بر سر محتوا، سانسور، اطلاعات و نمایندگی‌های محلی درگیر شده است.

گفته می‌شود شرکت‌های متخلف ممکن است بین یک تا شش میلیون روبل (تقریباً ۱۹ تا ۳۸ هزار دلار) جریمه شوند؛ البته این مبالغ براثر تکرار تخلف افزایش خواهند یافت.

مقاله‌ی مرتبط:

روسیه در ماه جاری گوگل را به‌دلیل رعایت‌نکردن مکرر قوانین این کشور درباره‌ی ذخیره‌سازی داده‌ها، ۱۵ میلیون روبل جریمه کرده است و اهالی مانتن‌ویو مجموعاً باید ۳۴۰ هزار دلار بپردازند. به‌طورکلی، اپل از قوانین محلی کشورهای فعال در آن‌‌جا پیروی می‌کند؛ اما به‌نظر می‌رسد درحال‌حاضر شرکت‌های بزرگ فناوری تمایل بیشتری به سرپیچی از روسیه دارند.

کوپرتینویی‌ها سال ۲۰۱۸ درمقابل قانون مشابهی در چین تسلیم شدند. البته اپل تمام تلاش خود را کرد تا بگوید با این کار مقام‌های چینی به اطلاعات کاربران دسترسی نامحدود ندارند و این سرویس را سرور دولتی اداره می‌کند. خود چین نیز ادعا کرد تنها با حکم دادگاه می‌تواند داده‌ها را به‌دست بیاورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه اپل را به‌دلیل ذخیره‌نکردن اطلاعات کاربران در داخل این کشور به پرداخت جریمه تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..