تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مثلث هجومی آبی‌ها برای فصل بعد مشخص شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه چلسی که انتقال مهاجم بلژیکی‌اش، روملو لوکاکو، به اینترمیلان، قطعی شده؛ قصد دارد در غیاب او تغییرات عمده‌ای در خط حمله خود ایجاد کند. مدیران چلسی و کادر فنی این تیم در رویای تشکیل یک مثلث تهاجمی مرگبار هستند که قرار است متشکل از عثمان دمبله از بارسا، رحیم استرلینگ از منچسترسیتی و رافینیا از لیدز باشد.

مثلث هجومی آبی‌ها برای فصل بعد مشخص شد/عکس

این باعث می‌شود کشمکش چلسی و بارسا ابعاد جدیدی به خود بگیرد. تنها عامل این کشمکش حالا تنها عثمان دمبله نیست چرا که چلسی ستاره برزیلی‌ای را می‌خواهد که بارسا هم به دنبال او است: رافینیا.

مثلث هجومی آبی‌ها برای فصل بعد مشخص شد/عکس

پیش از این گفته می‌شود بارسا و آرسنال به دنبال جذب رافینیا از لیدز هستند اما روزنامه تلگراف مدعی شد حالا چلسی تلاش ویژه‌ای برای جذب این مهاجم برزیلی آغاز کرده. باشگاه لیدز تا این لحظه پیشنهاد 50 میلیون یورویی آرسنال را رد کرده و عجله‌ای برای فروش رافینیا ندارد.

لوکاکو تنها چند ماه بعد از بازگشت به چلسی حالا در حال ترک این تیم و بازگشت به سری آ است. لوکاکو در سیستم توماس توخل به هیچ‌وجه نتوانست خودش را پیدا کند و مشخص بود جدایی بهترین گزینه برای چلسی و لوکاکو است. آبی‌های لندن که لوکاکو را از دست رفته می‌بینند متوجه هستند که برای تقویت خط حمله نیاز به ستاره‌هایی بزرگ دارند.

گفته می‌شود علاوه‌بر مثلث محبوب چلسی و توماس توخل، یعنی دمبله، استرلینگ و رافینیا، آبی‌های لندن نیم‌نگاهی هم به جذب ریچارلیسون برزیلی از اورتون دارند.

بیشتر بخوانید:

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مثلث هجومی آبی‌ها برای فصل بعد مشخص شد/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..