تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا + طرز تهیه -آکا

1395/09/28

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع غذا با آکا آکاایران: ژله چوبی هندوانه، یک دسر شیک و آسان برای میهمانی شب یلدا

ژله یکی از بهترین دسرها برای میهمانی های شب یلدا است. این بار با سه طعم مختلف ژله می توانید ژله هایی به شکل هندوانه درست کنید.

به گزارش آکاایران: ژله هندوانه را به صورت معمولی با یک لیوان آب جوش و سپس یک لیوان آب سرد مخلوط کنید. مایع را درون قالب ریخته و چون مخصوص را درون آن قرار دهید. قالب را درون یخچال بگذارید تا ژله هندوانه کاملا ببندد. ژله آلوورا را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان شیر مخلوط کرده و بعد از بستن کامل ژله هندوانه روی آن بریزید و مجدد در یخچال قرار دهید.

بعد از بسته شدن کامل ژله آلوورا و شیر، پودر ژله لیمو را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان آب سرد مخلوط کرده و روی ژله شیر و آلوورا بریزید. قالب را برای آخرین بار درون یخچال بگذارید. بعد از بستن ژله مرحله آخر قالب را درون آب جوش قرار داده و ژله را از درون قالب جدا کنید. به جای دانه های هندوانه از شکلات های آب شده استفاده کنید.

,[categoriy] ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا طرز تهیه

ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا + طرز تهیه -آکاژله چوبی هندوانه برای شب یلدا + طرز تهیه -آکا

آکاایران: ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا + طرز تهیه

این مدل ژله هم مانند ژله شماره قبل است و تنها تفاوت آن در این است که در این مدل ژله به جای دانه های هندوانه می توانید درون ژله هندوانه از تخم شربتی استفاده کنید.

,[categoriy] ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا طرز تهیه

نوع دیگر از ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا

سیمرغ

ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا طرز تهیه

آموزش پخت انواع غذا با آکا -

ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا طرز تهیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا + طرز تهیه -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..