تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرود نقش بنیادینی در انتقال مفاهیم انقلاب دارد

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار قویدل، معاونت فرهنگی بسیج استان در اختتامیه اولین جشنواره سرود ملی فجر گفت: یکی از ماموریتهای عمده و اساسی معاونت فرهنگی و هنری بسیج در حوزه هنری ،شناسایی وتقویت و آموزش و توانمند سازی و سازماندهی و به کارگیری گروههای نقش آفرین فرهنگی و هنری، در عرصه جبهه فرهنگی انقلاب در سطح استان است.

قویدل با تاکید براین نکته که ماموریتها جزء فعالیتهای ذاتی معاونت فرهنگی است، افزود: از زمان ابلاغ موضوع سند اعتلای راهبردی بسیج، اهمیت این موضوع واضح ترشده است و فعالیت و تمرکز بیشتری روی این موضوع لحاظ شده است .

وی در ادامه افزود: بی شک یکی از مجموعه ماموریتهای مهمی که بر وظیفه ماست بحث تقویت گروههای سرود و به کارگیری آنها در ماموریتهای مختلف است که از همان ابتدای ابلاغ سند اعتلای بسیج به عنوان یک ماموریت اساسی در پایگاههای بسیج وحوزه هایی که گروه های سرود فعال هستند ورود پیدا کرده‌است.

قویدل با اشاره به این که سرود نقش بنیادینی در انتقال مفاهیم انقلاب دارد گفت: آن ذهنیتی که از مفاهیم انقلاب،از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران پرافتخار دفاع مقدس در خاطر داریم ، دلیلی مبرهن بر این مدعاست.

وی در ادامه با توجه به جایگاه ویژه گروههای سرود تصریح کرد: در اواخر سال 1400 یک برنامه به صورت سراسری ،در سازمان بسیج در سطح کشور تحت عنوان جشنواره سرود بسیج مطرح شد که مرحله استانی جشنواره از همان ابتدا اعم از تشکیل هیئت داوران و تعاملات و هم افزایی با سایر ارگانها وسازمان ها با قوت پیگیری شد.

معاونت فرهنگی بسیج اذعان داشت: در ابتدای کار وجود و حضور این تعدادگروه سرود چیزی بالغ بر 120 گروه قابل پیش بینی نبود ولی با حمایت و پشتیبانی های انجام شده شاهد حضور این تعداد از گروهای سرود درجشنواره استانی هستیم، که از این تعداد 10 گروه سرود منتخب که به مرحله کشوری که در اواخر تیرماه برگزار خواهد شد راه یافتتد.

وی در انتها با توجه به فعالیتهای انجام شده و فعالیتهای در حال انجام در این زمینه گفت: امیدواریم به این وسیله به اندازه بضاعت خود نسبت به رسالتی که بر ذمه ماست انجام وظیفه کرده باشیم و بتوانیم تنها گوشه ای ازدغدغه هاو منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله ) را جامه عمل بپوشاند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرود نقش بنیادینی در انتقال مفاهیم انقلاب دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..