تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طومار ۱۰۰ متری کودکان فلسطینی در اعتراض به اقدامات صهیونیست‌ها

طومار کودکان اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی که حدود ۱۰۰ متر طول داشت به سازمان صلیب سرخ تحویل داده شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، کودکان فلسطینی که پدرانشان در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اسیر هستند در طوماری به طول ۱۰۰ متر، خواستار ملاقات با پدرانشان شدند.

درخواست این کودکان در حالی مطرح می‌شود که گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس موضوع مبادله اسیران را به جریان انداخته است.

عماد عید خبرنگار المنار در گزارشی از نوار غزه گفت: طومار کودکان اسیران فلسطینی در زندان‌های اشغالگر حدود ۱۰۰ متر طول داشت که به سازمان صلیب سرخ تحویل دادند.

در این طومار، اسامی اسیران بیمار و رؤیا‌های کودکان برای آزادی پدرانشان بر اساس توافقی که امیدوارند نزدیک باشد، نوشته شده است.

یک نوجوان فلسطینی گفت: «در عین حال به مقاومت فلسطینی پیام می‌دهیم که نهایت تلاشهایش را به کار بگیرد تا اسیران مان آزاد شوند. اسیران همه هستی شان را داده اند. جوانانی شان را برای وطن و حمایت از ملت داده اند از آنان می‌خواهیم تلاش کنند توافقی در آینده نزدیک حاصل شود.»

یک نفر دیگر گفت: «فرزندان اسیران با این طومار طولانی خواستند مجموعه مطالب مطرح شده را در پیام‌های سابق در یک جا جمع کنند شاید صلیب سرخ آن را درک کند و بداند که دیگر سکوت بس است. سکوت در برابر آنچه در زندان‌های اشغالگر می‌گذرد بس است.»

خبرنگار المنار گفت: فلسطینیان هر از چند گاهی به سازمان‌های حقوق بشر پیام می‌دهند و اوضاع اسیران و نیاز بستگان آنان را به ملاقات تشریح می‌کنند.

عبد الله قندیل از انجمن اسیران و آزادگان واعد گفت: «ده‌ها و حتی صد‌ها نامه و پیام به این نها‌های بین المللی با محتوا‌های مختلف داده شده و عامل مشترک هم جنایات صهیونیست‌های علیه اسیران است.»

خبرنگار افزود: این طومار در حالی فرستاده می‌شود که گردان‌های قسام موفق شده است موضوع توافق بر سر مبادله اسیران را از طریق صحبت از وضع جسمانی یکی از اسیران اسرائیلی در غزه به جریان بیاندازد.

مصطفی الصواف نویسنده و تحلیلگر گفت: «معتقدم پیام گردان‌های عز الدین القسام تأیید می‌کند سربازان اشغالگران در اسارت زنده هستند. دلیلش نیز صحبت‌های ابو عبیده (سخنگوی شاخه نظامی حماس) است که گفت یکی از آن‌ها وضع جسمانی خطرناکی دارد.»

وی افزود: «این پیام روشنی به جامعه صهیونیستی و سپس رهبران آنهاست مبنی بر اینکه رهبران تان به شما در سال‌های گذشته دروغ گفته اند و ویدیویی که القسام در این خصوص منتشر شده است مهر تأییدی بر این حقیقت است.»

خبرنگار المنار در پایان، گفت: گردان‌های قسام موفق شد پرونده اسیران را از طریق به حرکت در آوردن پرونده اسیران و واکنش‌های اسرائیلی‌ها به جریان بیاندازد و اسرائیلی‌ها خواستار میانجیگری‌های جدید مصر شده اند، اما روشن است که موانع زیادی پیش روی این توافق قرار دارد که نخستین آن‌ها وضع داخلی اسرائیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طومار ۱۰۰ متری کودکان فلسطینی در اعتراض به اقدامات صهیونیست‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..