تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تذکر شفاهی» نماینده مجلس :رئیسی با حضور در مجلس درباره گرانی ها توضیح دهد

رمضانعلی سنگدوینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، خطاب به رئیس جمهور گفت: بانک ها در این شرایط سخت اقتصادی مردم را برای پرداخت تسهیلات اذیت می کنند. لازم است دستور قاطعی از جانب شما برای کمک به مردم در این شرایط حساس صادر شود.

«تذکر شفاهی» نماینده مجلس :رئیسی با حضور در مجلس درباره گرانی ها توضیح دهد

بیشتر بخوانید: نماینده عصبانی ، سوژه روز بهارستان / عمّامه از سر افتاد ، میکروفن قطع شد + عکس

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: گرانی اقلام مصرفی، اجاره بهای مسکن مردم به ویژه اقشار ضعیف را با مشکل مواجه کرده است، از شما می خواهم در جلسه صحن حضور پیدا کرده، در خصوص ادامه مسیر برای نمایندگان توضیح دهید تا مشکلات حل شود.

وی افزود: از آقای ساداتی نژاد تشکر می کنم که بخش اعظمی از مطالبات گندمکاران و کلزا کاران را پرداخت کرده است. ان شاءالله در هفته آینده نیز مابقی مطالبات نیز پرداخت شود.

۲۱۲۲۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تذکر شفاهی» نماینده مجلس :رئیسی با حضور در مجلس درباره گرانی ها توضیح دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..