تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط حذف نام نوید محمدزاده برای صدور مجوز اجرا یک تئاتر

امیرحسین بریمانی کارگردان نمایش «شب شک» که در توقیف به سر می برد بار دیگر تاکید کرد که مشکل پیش آمده به دلیل نام نوید محمدزاده است ولی گروه، حذف نام او را اخلاقی نمی دانند.

صحبت‌های کارگردان «شب شک» درباره جلوگیری از اجرای نمایشش:«نوید محمدزاده خواست نامش را حذف کنیم اما این کار را نخواهیم کرد».

به گزارش صبا، بعد از جلوگیری از بلیت فروشی نمایش «شب شک» به دلیل حضور نوید محمدزاده به عنوان تهیه‌کننده اداره هنرهای نمایش بدون اشاره به این دلیل، مهمترین علت این اقدام را ساخت خارج از عرف و روال قانونی کسب مجوز برای تیزر این نمایش دانست.

امروز اما امیرحسین بریمانی در گفتگو با صبا اعلام کرد به او گفته شده تنها با حذف نام نوید محمدزاده مجوز می‌گیرد:«از طرف شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی به ما اعلام شده است که اگر نام نوید محمدزاده را حذف کنیم دوباره اجازه اجرا خواهیم داشت.

نوید محمدزاده چندبار به ما اعلام کرده است که اگر با حذف نام من می‌توانید دوباره اجازه اجرا بگیرید این کار را انجام داده و به اجراهایتان ادامه دهید.حذف نام نوید محمدزاده را کاری اخلاقی تلقی نمی‌کنیم و اگر راه دیگری جز این برایمان نباشد دیگر نمایش را اجرا نخواهیم کرد.»

پیشنهاد ، این مطالب را هم ببینید:

1 ببینید| شفاف‌سازی پیمان معادی در خصوص شایعه ممنوع‌الفعالیتی خودش، نوید محمدزاده و فرشته حسینی

2 ببینید| سخنان حسن عباسی درباره عنکبوت، گوگوش، ساسی و نوید محمدزاده: با زنش وسط جشنواره کثافتکاری اخلاقی کرد

ببینید| قتل به دلیل زیاد بودن سُس مایونز ساندویچ در آمریکا logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط حذف نام نوید محمدزاده برای صدور مجوز اجرا یک تئاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..