تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب یک موسسه پزشکی غیرمجاز در تهران

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، دکتر سلیمانی جوان سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در این خصوص توضیح داد: پیرو اقدامات نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان برای شناسایی یک باند خانوادگی فعال در زمینه کاشت مو، یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز در منطقه سعادت‌آباد شناسایی شد.

او ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی، طی بازدید مشترک بازرسین این اداره و مأموران نیروی انتظامی، چهار اتاق عمل و سه اتاق درمان مشاهده شد که خدمات پزشکی و زیبایی از قبیل کاشت مو، بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و ... را توسط چند نفر کارآموز فاقد صلاحیت علمی به مراجعین ارائه می‌کردند.

وی افزود: دو طبقه از ساختمان متعلق به این مؤسسه، پلمب و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او تاکید کرد: بازرسان این اداره به طور مستمر از مراکز درمانی تحت نظارت این دانشگاه بازدید و نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام می‌کنند. در این راستا، چهار مؤسسه پزشکی غیرمجاز پوست و موی دیگر هم هفته گذشته در منطقه سعادت‌آباد تعطیل و پلمب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب یک موسسه پزشکی غیرمجاز در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..