تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقای تهران / جزئیات حادثه انفجار مغازه ها در قیطریه

به گزارش رکنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه گفت: ساعت ۱۶:۰۸ امروز این حادثه در بلوار آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در طبقه چهارم یک ساختمان هفت طبقه پزشکی آتش از قسمت کولر گازی یکی از اتاق‌های این مجموعه پزشکی سرایت کرده بود و دود بسیار غلیظی این ساختمان را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار آتش و گروهی نیز با تجهیزات لازم وارد عملیات نجات افراد شدند.

به گفته ملکی، آتش نشانان پنج نفر از افرادی که در محل حادثه حضور داشتند را نجات دادند و همچنین حدود ۲۵ نفر نیز از داخل ساختمان به سلامت خارج شدند.

1

علت حوادث تهران در دست بررسی

وی خاطرنشان کرد: این حادثه مورد مصدومی نداشته و علت این حادثه در دست بررسی است.

 ظهر امروز همچنین حادثه انفجار و آتش سوزی یک باب مغازه تعویض روغنی در قیطریه تهران منجر به مصدومیت چهار نفر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: ساعت ۱۳:۴۷ امروز حادثه انفجار در بلوار صبا قیطریه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک محوطه ای چهار باب مغازه شامل سه باب مغازه تعویض روغنی و یک مغازه رینگ و لاستیک در کنار هم قرار داشت که در یکی از مغازه های تعویض روغنی انفجار روی داد.

وی با بیان اینکه شدت انفجار منجر تخریب این مغازه و همچنین مغازه کناری شد، افزود: در پی وقوع انفجار در این مغازه منجر به زبانه کشیدن شعله‌های آتش نیز شده بود که آتش نشانان نسبت به خاموش اطفاء حریق اقدام کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقای تهران / جزئیات حادثه انفجار مغازه ها در قیطریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..