تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سداد برنامه‌ی پرداخت مخصوص متولدین دهه ۸۰ و ۹۰ ارائه داد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد از برنامه‌ی پرداخت مخصوص متولدین دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ در نمایشگاه الکامپ امسال رونمایی کرد.

محمدمهدی صادق، مدیرعامل شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد (پرداخت الکترونیک سداد) در نشست خبری نمایشگاه الکامپ گفت:‌ «ما خدمات خود را تاکنون به‌صورت خدمات Pos و اینترنتی ارائه می‌کردیم؛ اما چند ماهی است که در قالب موبایل، پروژه‌ای انجام می‌دهیم که عرضه‌ی اپلیکیشن ایوا نتیجه‌ی آن بوده است؛ ایوا مفرح‌ترین اپلیکیشن پرداخت در کشور تا به امروز است.»

صادق افزود: «ما در این برنامه، بازی و خدمات تعاملات اجتماعی به مشتریان خود ارائه می‌دهیم تا بتوانند با کسب امتیاز بیشتر با خدمات پرداخت آشنا شوند. پرداخت، بازی و تعامل اجتماعی، سه پایه‌ی فعالیت این اپلیکیشن است. تعاملات محدود است و میان گروه‌های ۲۵ نفره انجام می‌شود.»

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد به سؤال خبرنگار زومیت در مورد ارائه‌ی کیف پول الکترونیک (کیپا) پاسخ داد: «با توجه به تغییر قوانین، فعلا شرایطی برای اجرای کیف پول خرد بانکی وجود ندارد.»

صادق به سؤال دیگر زومیت در مورد استفاده از فناوری‌های پرداخت بدون کارت مانند NFC و پرداخت با سیم‌کارت، گفت: «در بحث فناور‌ی‌های جدید ما از طریق اپلیکیشن‌ خود و استفاده از فناوری NFC به دنبال پرداخت بدون کارت هستیم. ما در ابتدا به دنبال حل مشکلات ارائه‌ی خدمات بدون کارت از طریق NFC و اپلیکیشن خود هستیم. البته ۳۰ درصد از پذیرنده‌های فروشگاهی ما مجهز به فناوری NFC هستند و کار ما برای راه‌اندازی خدمات NFC راحت‌تر است.»

امیرحسین داودیان، مدیر توسعه‌ی کسب و کار سداد نیز در این نشست گفت: ‌«اپلیکیشن پرداخت در ایران زیاد است. تمرکز اصلی این اپلیکیشن‌ها در پرداخت است. ما به دنبال تجربه‌ی جدید و متفاوتی در دنیای پرداخت موبایلی هستیم.»

داودیان افزود:‌ «بر اساس تحقیقات ما، بیشتر کسانی که در بخش پرداخت موبایلی فعال هستند، نسل جوان هستند. ما به دنبال پر کردن جای خالی متولدین دهه ۸۰ و ۹۰ هستیم تا بتوانیم این فضا را پر کنیم و آینده‌ی پرداخت را تغییر دهیم. این دو نسل برای ارتباط با هم به شارژ و سیم‌کارت نیاز دارند. ما در اپلیکیشن‌ خود، امکان بازی‌کردن با هم، دریافت شارژ و ارتباط بین آن‌ها را ارائه می‌دهیم.»

او افزود: «برای اولین پرداخت در اپلیکیشن ما باید تمام مشخصات ارائه شود؛ اما در دفعات بعد کاربر می‌تواند با تنها رمز دوم پرداخت داشته باشد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سداد برنامه‌ی پرداخت مخصوص متولدین دهه ۸۰ و ۹۰ ارائه داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..