تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده مرکز پژوهش‌های مجلس از ظرفیت‌های نخبگان کشور

۱۸:۱۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۳۰۸۲

۱۸:۱۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۳۰۸۲

دانلود PDF

دانلود PDF

 بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه سلسله نشست‌های «گفتمان سیاسی» که به میزبانی دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با مشارکت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: برنامه‌های توسعه‌ای کشور عمدتا بدون توجه به ظرفیت‌های ژئوپلیتیکی و منطقه‌ای کشور تدوین شده است به صورتی که در نگاه اول می‌توان برنامه‌های توسعه‌ای تدوین شده را برای هر کشور دیگری هم در نظر گرفت بر همین مبنا ضروری است تا ملاحظات جغرافیای سیاسی و اقتصادی کشور در سیاست‌گذاری‌های آتی بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد. 

به گفته نگاهداری هاب منطقه‌ای از منظر وصل کریدور شمال به جنوب (اوراسیا تا خلیج فارس) و کریدور شرق به غرب (جاده ابریشم) یکی از مهمترین مزیت‌های منطقه‌ای ایران است که می‌باید در طراحی سیاست‌هایی که برای کشور انجام می‌شود مورد توجه قرار گیرد. 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از پنجره‌های فرصت در کشور است. با توجه به شکل‌گیری پلتفرم دانش بنیان در کشور، لازم است تا از این ظرفیت برای رفع نیاز‌های کشور استفاده جدی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده مرکز پژوهش‌های مجلس از ظرفیت‌های نخبگان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..