تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان قزوین پیشینه خوبی در تولید فرش دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه در تمامی صنایع می‌تواند در راستای حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده ظرفیت‌سازی کند و نمایشگاه فرش در استان هم با همین رویکرد برگزار شده است.

او افزود: فرش در ایران هم به دلیل خاستگاه جغرافیایی خود که در دنیا حرف برای گفتن دارد و هم بابت ظرفیت اشتغال باید احیاء شود و باید بتوان زمینه افزایش درآمد، اشتغال و صادرات آن را فراهم کرد.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین پیشینه خوبی در تولید فرش دارد و ارتقای سطح تولید آن می‌تواند باعث تقویت اقتصادی استان شود و دولت در این مسیر تولیدکنندگان را حمایت می‌کند.

اعلایی در زمینه چگونگی روند احیای فرش اعتماد قزوین بیان کرد: میراث فرهنگی و صمت پیگیر احیا برند کهن فرش قزوین هستند ولی این موضوع باید به دست خود صنعت‌گران اتفاق بیفتد و دولت در این مسیر حمایت و تسهیلگری می‌کند.

او ادامه داد: دولت سیزدهم در زمینه تولید فرش در راستای مشاغل خانگی اعتبارات خوبی را در نظر گرفته است و آماده پرداخت تسهیلات در این زمینه هستیم.

استاندار قزوین گفت: استقبال از این نمایشگاه نشانگر این است که تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فرش به بازار قزوین حس خوبی دارند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان قزوین پیشینه خوبی در تولید فرش دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..