تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Wobble Up 1.28 – بازی ماجراجویی “مینیون جنبنده” اندروید + مود

Wobble Up (Wobble Journey) v1.28 + Mod – بازی ماچجراجویی جالب مینیون جنبنده اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن اسکین ها) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Wobble Up – مینیون جنبنده عنوان یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Skygo برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم ده ها بازی خوب دیگر را در مارکت اندروید برای گیمر ها منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه تحسین برانگیزی را برای خود به ثبت رسانده است. در میان این بازی ها، Wobble Up هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با یک گیم پلی مفرح و سرگرم کننده تجربه یونیکی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بازی های ژانر ماجراجویی همیشه در تمام رده های سنی طرفداران زیادی داشته اند، خصوصاً آن دسته از بازی هایی که چیز جدیدی برای عرضه کردن داشته باشند. Wobble Up یکی از همین بازی هاست که توانسته به فرمول ژانر ماجراجویی پایبند باشد و در عین حال در گیم پلی خودش از مکانیزم های خلاقانه ای هم استفاده کند. بیش از 1.000.000 دانلود این بازی در مارکت اندروید نشان دهنده این است که سازندگان توانسته اند موفق ظاهر شوند و بازی ای ارائه کنند که طرفداران زیادی را به خودش جذب کند و مورد استقبال قرار بگیرد. در این بازی شما در نقش یک مینیون هستید و وظیفه دارید در هر مرحله از بازی سعی کنید با عبور از موانع و دشمنان و پریدن از روی پلتفرم ها تعداد مشخصی از ماه ها را جمع آوری کنید و به پورتال خروج مرحله برسید. ساختار مرحله ای بازی و پلتفرم ها و موانع و دشمنان و جمع آوری آیتم ها چیزی نیستند که قبلاً آنها را در بازی های دیگر ندیده باشید. اما چیزی که باعث می شود تا Wobble Up اصطلاحاً Wobble Up باشد و از دیگر بازی های هم رده اش متمایز شود مکانیزم های گیم پلی آن است.

Wobble Up

بر خلاف بسیار از بازی های هم رده که در آنها فقط کنترل کاراکترتان را به عهده دارید، در بازی Wobble Up قادر خواهید بود محیط اطراف تان را هم تا حدی کنترل کنید. با ضربه زدن به بخش های مختلف جهان بازی قادر خواهید بود شکل آنها را تغییر دهید. این حالت تقریباً تعاملی که ممکن است ورژن قدیمی آن را در بازی هایی مثل Mario دیده باشید به شما اجازه می دهد قدرت تفکر خودتان را به کار بگیرید و سعی کنید از محیط به نفع خودتان استفاده کنید. کنترل های بازی بسیار ساده هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی از طریق دکمه های لمسی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند انجام می شوند. کار هایی که در بازی باید انجام دهید سرراست است و به پریدن یک مرحله و دو مرحله ای و چپ و راست و بالا و پایین رفتن و ضربه زدن خلاصه می شوند و نیاز نیست کار خاص دیگری در بازی انجام دهید. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری سورئال محیط های مختلف جهان بازی بسیار مدرن و جذاب به نظر می رسد. همچنین انیمیشن ها و افکت ها و ترکیب رنگ های خاص بازی هم در نوع خودشان جالب هستند. صداگذاری ها هم خوب کار شده اند و بدون شک بر جذابیت های بازی می افزایند. روند بازی اصلاً کسل کنند نیست و سرعت خوبی دارد. درجه سختی مراحل بازی هم به صورت خطی است و باعث می شود در هر مرحله با سطح جدیدی از چالش رو به رو شوید.  Wobble Up توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و قطعاً یک بازی عالی برای گذاران اوقات فراغت است. به همین دلیل، تیم فارسروید قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً‌ رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.28 Critical bug fix with traps

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Wobble Up 1.28 – بازی ماجراجویی “مینیون جنبنده” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..