تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ سند برای تحول نظام آموزشی در حوزه‌های علمیه تنظیم شده است

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه گفت: ۱۴ سند جامع تحولی برای به روزرسانی نظام آموزشی در حوزه‌های علمیه تنظیم شده است.

به گزارش بسیج از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حوزه علمیه به عنوان تبلور امروزین مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و مرجع معرفتی انقلاب اسلامی، یک مجموعه مردمی بوده که ریشه در اصالت‌ها و باورهای ایمانی و میراث کهن تمدنی دارد و علما و بزرگان دین به عنوان حامیان ملت، حقوق مردم، نظام اسلامی و الگوهای ماندگاری از زندگی مومنانه، مطالبه‌گر، پاسخگو، انصاف و عدالت هستند.

وی بیان کرد: ۱۴ سند جامع تحولی برای به روزرسانی نظام آموزشی در حوزه‌های علمیه تنظیم و تدوین شده است و حوزه‌های علمیه کشور در ۵۰ رشته تخصصی در کشور به طلاب آموزش می‌دهند و ۵۰۰ مدرسه علمیه نیز در ایران در زمینه نیل به رسالت و اهداف اصلی خود فعالیت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: ۸۰ نشریه تخصصی حوزه در کشور فعالیت دارند و توسعه و تقویت خبرگزاری حوزه  در جهت بازنمایی صحیح، موثق و حکیمانه خدمات و دستاوردهای حوزه‌های علمیه و نهادهای حوزه‌ای استان، پیشران تحولات و ابداعات و نوآوری‌های دانشی و محفلی برای نخبگان و فرهیختگان فکری و فرهنگی استان شود.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ایجاد ارتباط حوزه‌های علمیه با رسانه‌های کشور راهی برای تبیین اهداف و معرفی این نهاد و پیشبرد آرمان‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید این امر از سوی مدیران حوزه‌های علمیه و رسانه مسیر شود و خبرگزاری حوزه نیز در ایجاد این ارتباط می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ سند برای تحول نظام آموزشی در حوزه‌های علمیه تنظیم شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..