تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجوی اخراجی دانشگاه صلاح الدین اربیل کردستان حمام خون به راه انداخت/ 2 استاد شناخته شده اقلیم کردستان به رگبار بسته شدند/+ فیلم

گروه بین الملل: حمل و استفاده از اسلحه در کردستان عراق به یک امر طبیعی تبدیل شده و اکثر شهروندان کردستان عراق، بدون مجوز، اسلحه حمل می کنند.

به گزارش بولتن نیوز، ساعاتی پیش، اتفاقی تلخ در کردستان عراق به تیتر اول رسانه های اقلیم تبدیل شد و تمام شبکه های تلویزیونی کردستان عراق، لحظه به لحظه اخبار و گزارش های مربوط به این رویداد دردناک را به تصویر کشیدند.

ماجرا از این قرار است، یک دانشجوی دانشگاه صلاح الدین اربیل، با اسلحه به سمت دو استاد دانشگاه خود حمله می کند و هر دو را به قتل می رساند و محافظ یکی از این اساتید را هم به رگبار می بندد.

این حادثه ساعت 08:15 صبح امروز روی داد، متهم وارد منطقه" دی نویی زانکو" که در آن اساتید دانشگاه زندگی می کنند می شود.

دانشجوی قاتل، در دانشگاه سوران مشغول به تحصیل بود، او با اساتید دانشگاه دچار خصومت شخصی شد و به دلایل مختلف از دانشگاه اخراج می شود و به دانشگاه صلاح الدین می رود اما در این دانشگاه بخاطر سوابقش پذیرفته نمی شود.

به همین خاطر، چند استاد خود را تهدید به مرگ کرده بود و یکی از استاتید از وی شکایت هم می کند و نکته قابل توجه این است که در مقابل چشم قاضی پدر متهم هم استاد را تهدید می کند اما قاضی با وثیقه متهم را آزاد می کند!

نام متهم ی.م.ق بود و ساکن منطقه بحرکه از توابع استان اربیل است و سابقه دستگیری نیز دارد.

در یکی از دادگاه ها، متهم استاتید دیگر را هم به مرگ تهدید کرده بود و نام دکتر ادریس عزت حمه خان که یکی از کشته شدگان امروز بود را هم آورده بود.

متهم صبح امروز وارد منزل دکتر ادریس عزت استاد دانشگاه صلاح الدین می شود و در خانه را می زند.

وقتی استاد در خانه را باز می کند و دانشجوی اخراجی را با اسلحه می بیند اقدام به فرار کرده و به پشت بام همسایه می رود اما قاتل وارد پشت بام شده و او را در همان پشت بام خانه به رگبار می بندد.

نامبرده دقایقی بعد نیز پرفسور دکتر کاوان اسماعیل را هم به قتل می رساند.

پلیس و نیروهای آسایش اربیل برای دستگیری متهم وارد عمل می شوند تا اینکه دقایقی قبل متهم را که در روستای کانی بزره از توابع ناحیه قوشتپه مخفی شده بود دستگیر کردند.

تصاویر مقتولین و قاتل را نیز ملاحظه می کنید.

انتهای پیام/#




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجوی اخراجی دانشگاه صلاح الدین اربیل کردستان حمام خون به راه انداخت/ 2 استاد شناخته شده اقلیم کردستان به رگبار بسته شدند/+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..