تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرملین: تهاجم روسیه به محض تسلیم شدن اوکراین پایان می‌یابد / کی‌یف می‌تواند همه چیز را قبل از پایان روز جاری متوقف کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: کرملین روز سه شنبه اعلام کرد روسیه به حملات خود به محض تسلیم شدن اوکراین پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین با اعلام این خبر همچنین از مقام های کی یف خواست به نظامیان اوکراینی دستور دهند سلاحشان را زمین گذارند.

پسکوف به خبرنگاران گفت: طرف اوکراینی می تواند همه چیز را قبل از پایان روز جاری متوقف کند.

وی افزود: دستور به یگان های ملی گرا برای زمین گذاشتن سلاحشان، ضروری است.

پسکوف همچنین تاکید کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه هنوز هیچ گزارشی برای تقویت مرزهای غربی روسیه دریافت نکرده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری تاس مبنی بر اینکه آیا رئیس دولت روسیه پیشنهادهایی از وزارت دفاع دریافت کرده است یا نه، افزود: زمان بسیار کمی گذشته است. این کار جامع و بسیار پیچیده است. وزارت دفاع ما در حال تهیه طرح هایی برای تقویت مرزهای غربی کشور با توجه به تهدیدهای جدیدی است که اقدامات ناتو ایجاد می کند.

وی یادآور شد که ناتو یک بلوک نسبتا تهاجمی است که برای رویارویی ایجاد شده است و به نشان دادن ماهیت خود و اجرای وظایف اصلی اش ادامه می دهد.

پسکوف گفت: پیشرفت زیرساخت ناتو به سوی مرزهای ما، روندی است که دو دهه یا حتی بیش از آن ادامه داشته است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تاس در مورد برنامه های ناتو برای افزایش قدرت نیروهای واکنش سریع خود افزود: این گسترش خزنده تداوم دارد و ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرملین: تهاجم روسیه به محض تسلیم شدن اوکراین پایان می‌یابد / کی‌یف می‌تواند همه چیز را قبل از پایان روز جاری متوقف کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..