تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه با مواد مخدر یک نوع عبادت است/ ارتباط 50 درصد زندانیان با موضوع مواد مخدر/ ناامن شدن کویر برای قاچاقچیان

به گزارش رکنا از اصفهان،سردار" حسین اشتری" در جمع مدیران و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: نقش شما در مقابله با مواد مخدر بسیار ارزنده است و جا دارد تا از تک تک مدیران، معاونان و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و کشور تشکر کنم.

 

وی با بیان اینکه کسانی که در عرصه مقابله با مواد مخدر فعالیت می کنند به نوعی مدافعان سلامت جامعه هستند گفت: اگر یک کیلو مواد مخدر وارد کشور شود چقدر جوانان ما را آلوده می کند و چقدر باعث پاشیده شدن زندگی ها شده وچقدر جرایم با آن انجام می شود.

 

فرمانده کل انتظامی کل کشور ریشه بسیاری از مجرمانی که در زندان به سر می برند را اعتیاد دانست و اظهار داشت: برابر آمارها و یافته های به دست آمده بیش از 50 درصد کسانی که در زندان های کشور به سر می برند به نوعی با موضوع مواد مخدر مرتبط هستند.

 

سردار اشتری، مقابله با پدیده خانمانسوز مواد مخدر را یک کار انسان دوستانه، امری خداپسندانه، مجاهدت در راه خدا و یک نوع عبادت عنوان کرد و گفت: کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید بدانند که چه کار مهمی انجام می دهند چرا که تلاش آنها می تواند از آلوده شدن جوانان و آینده سازان این کشور و همچنین وقوع جرایم و اتفاقات ناگواردیگر در کشور جلوگیری کند.

 

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه باید ان شاء الله با داشتن تجهیزات کامل و آموزش های بروز قوی تر از همیشه با این پدیده شوم مقابله کنیم اظهار داشت: البته یک بخش مبارزه هم فرا مرزی است و باید از راه های دیپلماسی کاری کنیم که در کشور افغانستان کشت خشخاش انجام نشود و تحقق یافتن حرف دولت طالبان که اعلام کرده با این کار مقابله می کند به صورت جدی پیگیری شود.

 

وی به افزایش 50 برابری کشت خشخاش و تولید تریاک در زمان حاکمیت 20 ساله آمریکا ها بر کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ورود جدی دستگاه دیپلماسی به عرصه مبارزه با مواد مخدر در حوزه بین الملل هستیم و از آنان می خواهیم از طریق مجامع بین المللی که البته امیدی هم به آنها نیست مقابله با این پدیده را دنبال کنند.

 

سردار اشتری به ترانزیت محموله های مواد مخدر از مرزهای آبی کشور اشاره کرد و گفت: باید در این حوزه هم هوشمندانه تر عمل کرده و این مقابله و اقدامات را با تجهیزات و امکانات کافی انجام دهیم و اجازه ندهیم باندها و شبکه های قاچاق مواد مخدر نیات شوم خودرا عملی کنند.

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از نا امن شدن نقاط کویری کشور برای قاچاقچیان مواد مخدر با راه اندازی پایش تصویری این مناطق خبر داد و گفت: یکی از کارهای خوبی که اخیراً انجام گرفته پایش تصویری کویر به وسیله پهپاد است. در این رابطه یک تعداد خلبان و کمک خلبان از هفته گذشته آموزش های لازم را فرا گرفتند و ان شاء الله با خرید پهپاد هایی که انجام شده و تا پایان سال هم انجام خواهد شد پایش کویر را کامل خواهیم کرد و از این به بعد دیگر نیاز نیست که ماموران به عمق کویر رفته و قاچاقچیان درگیر شوند.

 

سردار اشتری بر لزوم استفاده از تجهیزات الکترونیکی و هوشمند برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این خصوص دوربین های دید در شب، خودرو و موتورسیکلت های تیزرو ، تجهیزات الکترونیکی و سامانه های هوشمند تهیه و در اختیار یگان های مورد نیاز قرار گرفته و سعی می کنیم روز به روز سطح توانمندی خود را افزایش دهیم.

اصفهان -بهمن راعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه با مواد مخدر یک نوع عبادت است/ ارتباط 50 درصد زندانیان با موضوع مواد مخدر/ ناامن شدن کویر برای قاچاقچیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..