تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ دادستان ورامین به دغدغه های جوانان

دادستان ورامین در نشست صمیمانه با جوانان این شهرستان به دغدغه های آنان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ؛ در این نشست مسائلی از جمله وضع عفاف و حجاب در بوستان ها و معابر عمومی ، مدلینگ و کمبود لباس های مذهبی ، رستوران های سنتی ، برخورد با اراذل و اوباش ، اعتیاد به مواد مخدر و برخی مسائل عمرانی شهرستان ورامین مطرح شد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این باره گفت : ارتباط با جوانان و پاسخ به شبهات و سولات آنان براساس جهاد تبیین و روشنگری ، بسیاری از توطئه های دشمنان را برای ایجاد ناامیدی در جامعه خنثی می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ دادستان ورامین به دغدغه های جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..