تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلار در کانال ۲۸ هزار‌تومان/ کاهش نرخ ارز ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، کامران سلطانی‌زاده، اظهار داشت: قیمت دلار امروز در صرافی‌های رسمی وارد کانال ۲۸ هزار تومانی شده است و هر دلار به نرخ توافقی بین ۲۸ هزار و ۲۰۰ تا ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دلار ارز مسافری نیز در کانال ۲۷ هزار تومان بین ۲۷ هزار و ۲۰۰ تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.

رئیس کانون صرافان همچنین گفت: دلار در بازار غیررسمی نیز زیر ۳۰ هزار تومان و در کانال ۲۹ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

وی افزود: سهمیه دلار با کارت ملی برای هر نفر ۲ هزار دلار یا یورو است که دلار با نرخ توافقی در کانال ۲۸ هزار تومان معامله می‌شود و دلار برای مسافران خارجی با داشتن بلیت، پاسپورت، ویزا به نرخ ۲۷ هزار و ۲۰۰ تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

سلطانی‌زاده گفت: روند کاهشی نرخ دلار در بازار رسمی ادامه دارد و بازار هم اکنون با افزایش میزان عرضه و کاهش تقاضا روبه‌رو شده است و بیشتر مردم فروشنده دلار شده‌اند.

رئیس کانون صرافان ایران پیش‌بینی کرد: روند کاهشی نرخ دلار ادامه‌دار خواهد بود همچنین صادرکنندگان نیز از عرضه دلار صادراتی خود در بازار رسمی استقبال کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلار در کانال ۲۸ هزار‌تومان/ کاهش نرخ ارز ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..