تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیز تراس: با وجود حضور روسیه در اوکراین، نمی‌توان به صلح رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه‌ای با یک روزنامه اسپانیایی گفت که غرب نباید در بحران اوکراین نشانه‌هایی از "خستگی" از خود نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری تاس،‌ لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس طی این مصاحبه عنوان داشت: «در اروپا حمایت زیادی از اوکراین می‌شود. من روز جمعه با وزرای گروه هفت گفت‌وگو کردم و همه ما موافقت کرده‌ایم که از اوکراین حمایت کنیم و تحریم‌ها علیه روسیه را افزایش دهیم. اما در این بحران، اتحادی که نشان داده می‌شود بسیار مهم است. من از شما می‌خواهم که اتحاد خود را حفظ کنید و نشانه‌هایی از خستگی یا تسلیم از خود نشان ندهید.»

به گفته این وزیر خارجه، پاسخ ناتو به وضعیت پیرامون اوکراین باید با "افزایش حضورش در اروپای شرقی و دائمی‌تر کردن آن" همراه باشد. وی معتقد است که نیروهای غربی باید آماده "هر احتمالی" باشند.

لیز تراس افزود: «من معتقدم که تمامی سرزمین‌های اوکراین "به طور غیرقانونی اشغال" شده است. ما با وجود حضور روسیه در اوکراین، نمی‌توانیم به صلح برسیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیز تراس: با وجود حضور روسیه در اوکراین، نمی‌توان به صلح رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..