تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه همسر و دختر بایدن را هم تحریم کرد


به گزارش تابناک به نقل از رویترز؛ روسیه امروز سه‌شنبه لیست تحریمی مقامات آمریکایی را گسترش داد و تعدادی دیگر از شهروندان آمریکایی را به لیست موسوم به «فهرست توقف» افزود که شامل همسر و دختر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: این اقدام «به عنوان پاسخی به تحریم های روزافزون آمریکا علیه شخصیت های سیاسی و عمومی روسیه» انجام شده است.

روسیه پیش از این وزرای دولت او از جمله آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا را تحریم کرده بود.(اینجا) آمریکا نیز دختران پوتین را به لیست تحریم‌های خود افزوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه همسر و دختر بایدن را هم تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..