تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی روستاهای شهرستان دماوند از زباله

روستاهایی که از منطقه دفن مجاز زباله شهرستان دور هستند دارای محلی برای دپوی موقت زباله خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت : امروز با مشارکت اهالی و دهیاری روستای مغانک، بخشداری و شورای بخش مرکزی، بسیج حوزه جابان، اداره منابع طبیعی شهرستان پاکسازی محدوده روستای مغانک و محیط اطراف آن برگزار شد.

پاکسازی روستاهای شهرستان دماوند از زباله
نقی میرزاکریمی افزود: در راستای مصوبات کمیته مدیریت پسماند فرمانداری شهرستان دماوند پاکسازی در روستاهای شهرستان با همکاری مردم و دهیاری ها صورت می پذیرد و زباله های جمع آوری شده توسط دهیاری به مرکز دفن مجاز زباله شهرستان منتقل می گردد. 
 وی گفت : همچنین در روستاهایی مانند مغانک بدلیل مسافت دور از مرکز دفن و پسماند مجاز شهرستان و نداشتن ماشین آلات مناسب،  محلی به عنوان دپوی موقت زباله از طریق بخشداری، اداره حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی بعد از طی مراحل قانونی تعیین و بصورت تحویل موقت در اختیار دهیاری قرار می گیرد. 
میرزا کریمی افزود: هدف از برگزاری این نوع برنامه های پاکسازی علاوه بر پاکسازی مناطق آلوده، آموزش و فرهنگسازی، حساس نمودن اهالی نسبت به مسائل و موضوعات زیست محیطی و همکاری و مشارکت مردم در این خصوص می باشد. 
وی در پایان افزود: امیدواریم گردشگران و ساکنان غیر بومی که به روستاهای شهرستان مراجعه می کنند هم رعایت ملاحضات  زیست محیطی را داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی روستاهای شهرستان دماوند از زباله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..