تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۴۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان/ ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1401/04/07 شناسه خبر: 1879279

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبرداد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در طول سال منهدم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان از تاریخ یک فروردین تا ۲۸ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: امسال بیش از 466 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار نفر نفر قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر، و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده اند، ابراز کرد: معتادان بازداشت شده تحویل کمپ های تبصره 2 ماده 16 می شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه تا ۲۸ اردیبهشت ماه بیش از 700 مرحله طرح پاکسازی، ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور های مواصلاتی در استان زنجان اجرا شده است، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای اجرای این طرح ها جمع آوری حدود 470 معتاد در سطح استان زنجان و تحویل این معتادان به کمپ‌ها و مراکز درمانی بوده است.

وی با بیان اینکه 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در سال منهدم شده است، عنوان کرد: اجرا طرح های پاکسازی، ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور های مواصلاتی نسبت به سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

بابایی با اشاره به بازداشت بانوان معتاد و تحویل کمپ های تبصره 2 ماده 16، ادامه داد: امسال 3 خانم معتاد تحویل کمپ های تبصره 2 ماده 16 استان قزوین شده اند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ۲۴ ساعته جهت دریافت اخبار مرتبط با موادمخدر در خدمت شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار خود را در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر از طریق این سامانه با پلیس مواد مخدر در میان بگذارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، افزود: معتاد یک بیمار است و در صورتی که شهروندان با سامانه ۱۲۸ تماس بگیرند و در خصوص معتادان متجاهر گزارشاتی را ارائه دهند، معتادان دستگیر و تحویل کمپ ها و مراکز درمانی خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۴۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان/ ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..