تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهاد تبیین در برابر جنگ تبلیغاتی دشمن مدنظر است/ اصل مسئله حقوق بشر آمریکایی، ریشه در باورهای غلط دشمن دارد

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1401/04/07 شناسه خبر: 1879282

حجت الاسلام حمید رفیعی با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است که با اقدامات، برنامه ریزی و طراحی هایی که دارد در اندیشه مومنان نفوذ کند، گفت: برای خنثی کردن اقدامات دشمن در مسئله جنگ شناختی و ادراکی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حربه و سلاح جهاد تبیین مدنظر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه کار دشمن، دشمنی است، اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهدافش از روش های مختلف اقدام خواهد کرد و اگر از مسیری شکست بخورد، ناامید نشده و از مسیر دیگری کار را ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه اصل دشمنی و جنایت های آمریکا بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: فقط شیوه ها و نوع جنایت ها در بازه های مختلف زمانی به  روش های مختلف اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: دشمن قبل از انقلاب هم مشغول به برنامه ریزی، طراحی و اقدام و عمل بوده است و  بعد از انقلاب نیز این اتفاق به روش های مختلف در جریان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شناخت آگاهانه، نسبت به شیوه های دشمن در عصر حاضر حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: براین اساس طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروزه نگاه دشمن فراتر از یک حمله نظامی یا عهد و پیمان است .

وی یادآور شد: طبق عقییده نظریه پردازان که در بازه ای از زمان عرصه جنگ یا زمین، هوا و یا دریا بوده است، امروزه دشمن جنگ شناختی و ادراکی به راه انداخته است و طراحی دشمن برای تسخیر اذهان و فکر، ایده و اندیشه مومنان و مسلمانان است.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش دشمن بر این است که با اقدامات، برنامه ریزی و طراحی هایی که دارد در اندیشه مومنان نفوذ کند، گفت: دشمن در تلاش است تا مومنان طوری بیندیشند که مدنظر آنها است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در عصر حاضر، مسئله و جنگ تبلیغاتی است، گفت: دشمن در شرایط فعلی با وارونه جلوه دادن، غلو در تبلیغات و عدم ارائه واقعیت ها، تبیین غیر واقعیت ها و تغییر جایگاه ها سعی دارد تا اندیشه و تفکر انسان ها را متفاوت جلوه دهد.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که علاوه بر مراقبت از مرزهای فیزیکی، زمینی، هوایی و دریایی، باید مراقب نفوذ تفکر دشمن در برنامه ها باشیم.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: باید نسبت به تشویق جوان ها به مبانی اسلامی و دینی اهتمام ویژه ای باشد، لذا برای خنثی کردن اقدامات دشمن در مسئله جنگ شناختی و ادراکی طبق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری حربه و سلاح جهاد تبیین مدنظر باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: جهاد تبیین نسبت به بیان، عمیق تر، دقیق تر و موثرتر است و براساس این جهاد می توان نسبت به موضع گیری و اقدام دشمن علیه ارزش ها مجهز شد و واقعیت ها را همانطور که هست نمایش داد.

حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: برای ملت ایران مسلم است که کار دشمن، دشمنی کردن است و هیچ گاه نمی شود به آنها اعتماد کرد و جنایت های دشمن فراموش شدنی نیست.

وی ابراز داشت: حرکت براساس یک شناخت دقیق از ابزار، تفکرات و برنامه های دشمن می تواند تسکینی بر جنایت های دشمن باشد و مسلح و مجهز شدن جوانان به مبانی دینی، جهادی  و باورهای اساسی اسلام ناب است که می تواند ما را در برابر این اتفاق مصون نگه دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: تمام حربه های دشمن ولو حرف های به ظاهر زیبا همچون حقوق بشر و دغدغه حقوق بشر، حرف های بزک کرده ای هستند، که در باطن حتما ریشه در اعتقادات انحرافی و باورهای غلط دشمن برای انحراف کشیدن مبانی اسلام است.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: مسئله حقوق بشر آمریکایی یکی از موارد بزک کرده زیبایی است که ممکن است در اذهان عمومی، حرف ظاهر خوبی باشد اما در باطن به دنبال تبیین و ترویج باورهای غلط است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهاد تبیین در برابر جنگ تبلیغاتی دشمن مدنظر است/ اصل مسئله حقوق بشر آمریکایی، ریشه در باورهای غلط دشمن دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..