تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون: هدف‌ سریک گنبد موفقیت در لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم والیبال سریک گنبد، تیمی است که سردار آزمون و خانواده‌اش تشکیل دادند و فصل قبل در اولین سال از تأسیس‌اش توانست مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند. حالا مسئولان سریک گنبد تلاش می‌کنند تیمی پرقدرت را ساخته و پرداخته کنند تا در لیگ برتر موفق باشند. در این بین سولماز آزمون که وظیفه سرپرستی این تیم را بر عهده دارد، درباره شرایط سریک گنبد می‌گوید: بعد از صعود به لیگ برتر، تمام انرژی‌مان را روی بستن تیمی قدرتمند گذاشته‌ایم. تا اینجای کار چند بازیکن باتجربه و ملی‌پوش جذب و استعدادهای بومی و بسیاری از بازیکنان فصل قبل را هم حفظ کرده‌ایم. سعی‌مان این است تیمی قدرتمند تشکیل بدهیم و مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
سرپرست تیم والیبال سریک گنبد که فصل قبل تلاش بسیاری برای موفقیت این تیم انجام داد، درباره اهداف نماینده گنبد در لیگ برتر می‌گوید: ما نماینده پایتخت والیبال ایران در لیگ برتر هستیم. واقعا سردار، پدرم، مادرم، عمویم طاهر آزمون،آناهیتا کریمی و بازیکنان و کادرفنی و مسئولان تیم تلاش بسیاری انجام می‌دهند تا به موفقیت برسیم. هدف اصلی ما موفقیت در لیگ برتر است. سردار هم چنین خواسته‌ای دارد و مدام به تیم انگیزه و روحیه می‌دهد. امیدوارم بتوانیم لیگ برتر را با رتبه‌ای خوب تمام کنیم. با انگیزه‌ای که در کادرفنی و بازیکنان می‌بینم، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

آزمون: هدف‌ سریک گنبد موفقیت در لیگ برتر است

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون: هدف‌ سریک گنبد موفقیت در لیگ برتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..