تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بازگشت نفت ایران به بازارجهانی شد

به گزارش بولتن نیوز، فرانسه در روز دوشنبه از کشورهای تولیدکننده نفت خواست تولید خود را افزایش و به مذاکرات برای بازگشت نفت ایران و ونزوئلا به بازار جهت رفع بحران انرژی ادامه دهند.

فرانسه در حاشیه اجلاس گروه7 در آلمان بر لزوم مهار افزایش قیمت سوخت با بالا بردن تولید نفت و درعین‌حال حفظ هدف تولید صفر کربن تأکید کرد.

فرانسه با اشاره به اینکه منابع نفتی دیگری باید اکتشاف شوند گفت کشورهای تولیدکننده نفت باید تولید خود را به‌طرز استثنایی افزایش دهند.

این کشور خواستار متنوع کردن منابع عرضه انرژی شد.

رئیس‌جمهور فرانسه گفت گره بین ایران و آمریکا باید باز شود تا نفت ایران و ونزوئلا بتواند دوباره به بازار راه یابد.

انتظار می‌رود ماکرون دراین‌مورد با بن‌سلمان ولیعهد عربستان و محمد بن زاید رئیس‌ دولت امارات گفتگو کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم در دیدار خود از عربستان در ماه ژوئیه در مورد امکان افزایش عرضه نفت مذاکره خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بازگشت نفت ایران به بازارجهانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..