تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای گروه‌های برگزیده کُر جشنواره «نوای مهر» از شبکه پنج سیما

اجرای گروه‌های برگزیده کُر جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» در برنامه‌ای به نام «نوای مهر» از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

اجرای گروه‌های برگزیده کُر جشنواره «نوای مهر» از شبکه پنج سیمابه گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این برنامه که طی پنج قسمت تهیه و تنظیم شد و از دوشنبه ۶ تا چهارشنبه ۹ تیر پخش می شود، گروه‌های کُر برگزیده نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» به اجرا می‌پردازند.

جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» را اداره‌ کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1400 برگزار کرد. اجرای این برنامه که ساعت ۹:۳۰ پخش می‌شود به عهده رسول نجفیان است.

در هر قسمت از این برنامه یک گروه کُر به اجرا خواهد پرداخت و در طی برنامه، مجری با سرپرست و آهنگساز هر گروه درباره شعر، کیفیت کار، اهداف گروه و همچنین وضعیت حمایت و نحوه اجرای آن‌ها در استان و شهرشان، به گفتگو می‌پردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای گروه‌های برگزیده کُر جشنواره «نوای مهر» از شبکه پنج سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..