تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برند گوشی هوشمند ویکو در ایران آغاز به‌کار کرد

عمران‌تل که مدتی پیش از برنامه‌هایش برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند Wiko در ایران پرده برداشته بود، روز گذشته با برگزاری رویدادی اختصاصی، ویکو را معرفی کرد و آغاز به‌کار آن را جشن گرفت. عمران‌تل در این رویداد، سه مدل اقتصادی و میان‌رده‌ی Wiko T3 و Wiko T10 و Wiko T50 را رونمایی کرد؛ اما اعلام داشت که در گام نخست، گوشی هوشمند ویکو T3 در بازار ایران به‌فروش خواهد رسید.

عمران‌تل ویکو را برندی صد درصد فرانسوی معرفی می‌کند و مدعی است که این برند در سال ۲۰۱۳ سهم دوم بازار موبایل فرانسه را در اختیار داشت و هم‌اکنون در ۲۲۰ کشور جهان خدمات پس‌از فروش ارائه می‌دهد؛ البته بررسی‌های ما نشان می‌دهد که به گواه آمار StatCounter، در سال ۲۰۱۳ اپل و سامسونگ، جایگاه‌های اول و دوم را در اختیار داشتند و در سال ۲۰۱۹ نیز ویکو با سهم حدود یک درصدی، در جایگاه هشتم بود. از طرف دیگر، ۱۹۵ کشور رسمی در دنیا وجود دارد که براساس وب‌سایت رسمی ویکو، این برند در ۳۰ مورد آن‌ها فعالیت دارد.

عبدالمهدی اسدی، مدیرعامل شرکت عمران‌تل، با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران، وجود برندی همچون ویکو با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه را ضروری دانست و اعلام کرد که شرکت متبوعش قصد دارد با Wiko به ۱۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند ایران دست پیدا کند. اسدی پیشتر گفته بود که شراکت تجاری ویکو با هواوی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های این شرکت چینی به برند فرانسوی ویکو کمک خواهد کرد به جایگاه مدنظر برسد.

در بین گوشی‌های ویکو که وارد بازار ایران خواهد شد، Wiko T50 با نمایشگر ۶٫۶ اینچی +FHD و IPS، تراشه‌ی Helio G85 و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، توانمندترین مدل به‌حساب می‌آید، در جایگاه دوم، مدل T3 با نمایشگر ۶٫۶ اینچی +HD و IPS، تراشه‌ی Helio P35 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد و در نهایت، مدل T10 با نمایشگر ۶٫۵ اینچی HD و IPS، تراشه‌ی Helio A22 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، اقتصادی‌ترین مدل به‌شمار می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برند گوشی هوشمند ویکو در ایران آغاز به‌کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..