تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف اجرای یک نمایش به خاطر نام «نوید محمدزاده»

توقیف اجرای یک نمایش به خاطر نام «نوید محمدزاده»

بر اساس گفته‌های امیرحسین بریمانی؛ کارگردان نمایش «شب شک»، توفیف این نمایش به خاطر نام نوید محمدزاده بوده است.
در شرایطی که اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد علت توقف آن را «عدم کسب مجوز تمدید و تبلیغ نمایش» و «پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش در بسترهای مختلف فضای مجازی» اعلام کرده، کارگردان این نمایش حرف دیگری می‌زند.
نریمانی گفته: به ما اعلام شده که اگر نام نوید محمدزاده را حذف کنیم، دوباره اجازه اجرا خواهیم داشت.
او حدف نام محمدزاده از این نمایش را اخلاقی نمی‌داند: «حذف نام نوید محمدزاده را کاری اخلاقی تلقی نمی‌کنیم. اگر راه دیگری جز این برایمان نباشد دیگر نمایش را اجرا نخواهیم کرد.
اجرای دوره جدید نمایش «شب شک» که نوید محمدزاده تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، پس از یک شب متوقف شد.
چندی پیش نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در مراسم کن، یکدیگر را مقابل دوربین‌ها بوسیدند که این کار حواشی زیادی را به وجود آورد.
محمدزاده در این‌باره گفته بود: «لازم است در این دنیا به عشق احترام بگذاریم. در این دوره که آدم‌ها حواسشان به هم نیست من می‌خواستم قدردانی کنم از کسی که زندگی من را تغییر داد و آرامش به زندگی من آورد.»

بیشتر بخوانید: نوید محمدزاده و همسرش روی فرش قرمز جشنواره کن

برای مطالعه خبرهای بیشتر به بخش اخبار و ایونت ها سر بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف اجرای یک نمایش به خاطر نام «نوید محمدزاده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..