تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه معرفی شرکت های تولید کننده کود در قرچک

نمایشگاه معرفی سبد کودهای کشاورزی با حضور تولید کنندگان این محصولات در قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، در این نمایشگاه یک روزه  19 شرکت تولید کننده کود از سراسر کشور شامل پنج شرکت دانش بنیان که استاندارهای لازم را در تولید نهاده های کشاورزی رعایت کرده اند ، حضور داشتند.
علی محمد حسینی ، سرپرست شرکت خدمات حمایتی  کشاورزی استان تهران در حاشیه این نمایشگاه گفت : برپایی این نمایشگاه با هدف حمایت از شرکت های تولید کننده ، نمایش آخرین دستاوردها و انتقال یافته ها ، کمک به توانمندسازی واحد های تولیدی ، بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و ترغیب کشاورزان برای استفاده از کودهای مناسب است.
محمد حسین تاجیک معاون بهبود تولید گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز با اشاره به اینکه سال آینده کشت غلات به صورت قراردادی است و دولت خرید تضمینی ندارد گفت : برای استفاده از کودهای کشاورزی بوسیله ی کشاورزان و حمایت از آنها برنامه ریزی کرده ایم.
به گفته ی معاون سازمان جهاد کشاورزی تهران در این استان 46 هزار هکتار گندم و 33 هزار هکتار جو کشت می شود.
محمد مهدی سعیدی مدیر بازریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور نیز گفت : برگزاری این  نمایشگاهها تا پایان امسال ادامه دارد.
وی اضافه کرد : این نمایشگاهها افزون بر کوتاهی دست واسطه ها از بازار نهاده های کشاورزی به خودکفایی کودهای کشاورزی و تهیه ی کودهای استاندارد کمک می کند.
در پایان این نمایشگاه از برخی تولیدکننده های نمونه ی کود کشاورزی قدردانی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه معرفی شرکت های تولید کننده کود در قرچک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..