تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان،محمدرضا باقری با بیان اینکه در حال حاضر استان سمنان دارای ۲ منطقه ویژه اقتصادی دارای کد گمرکی است، افزود: تا پیش از این، تنها منطقه ویژه اقتصادی که در استان با کد گمرکی فعالیت داشته، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بود.

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای یک هزار هکتار اراضی در اختیار است که در ۱۰ کیلومتری شرق شهر سمنان واقع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهارداشت:قرارگرفتن در کریدور شمال-جنوب و شرق- غرب، وجود منابع عظیم مواد معدنی، وجود خط آهن سراسری و فرودگاه از جمله مزایای منطقه ویژه اقتصادی است.

وی تصریح کرد:قرار گرفتن در مجاورت شهرک صنعتی سمنان و امکان استفاده و تبادل مواد اولیه، محصولات و توان مهندسی با واحدهای صنعتی موجود در این شهرک از دیگر مزایای منطقه ویژه اقتصادی سمنان است.

باقری یادآور شد: با پیگیری‌های بعمل آمده تا آینده نزدیک کد ترخیص نیز همچون کد گمرکی برای منطقه ویژه اقتصادی سمنان صادر می‌شود.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..