تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : ایده های دسرهای رژیمی – همراه با عکس

 

در این پست از سایت همراه با عکسایران به شما طریقه ی درست کردن دسرهای رژیمی را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

 

 

*. اگر شما هم عاشق دسر هستید ولی به خاطر نگرانی از چاق شدن آنها را کنار گذاشته اید با ایده های خوشمزه زیر دسرهایی رژیمی درست کنید.

*. اگر نگران قند خونتان هستید، دنبال راهی برای زیاد شدن سبزیجات مصرفی تان می گردید و نمی خواهید قند و چربی زیادی مصرف کنید اما درعین حال عاشق دسر هستید می توانید سبزیجات را دریابید.

*. شاید در نگاه اول مثلاً اضافه کردن شلغم، کدو حلوایی،هویج و غیره به دسر به نظرتان نشدنی بیاید اما کار نشد ندارد. می توانید این سبزیجات پرخاصیت را به دسرهایتان اضافه کنید و از خواص آن بهره ببرید. با ما باشید.

 

آووکادو

*. البته آووکادو جزو میوه ها محسوب می شود. پوره ی این میوه ی چرب یکی از بهترین جایگزین های کره محسوب می شود. می توانید از آن برای تهیه پودینگ شکلاتی یا در ترکیب دسرهای خامه ای، کیک ها و مافین استفاده کنید. پتاسیم موجود در آووکادو بیش از از موز است و از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند.

 

لوبیای کنسروی

*. لوبیا را آبکش کرده و پوره کنید. می توانید برای تهیه ی کیک و مافین ها از این پوره استفاده کنید. لوبیای سفید طعم خنثی دارد که برای هر نوع استفاده ای مناسب است. یادتان باشد که همه ی انواع لوبیاها سرشار از آهن هستند و به گردش اکسیژن در خون کمک می کنند.

حتما بخوانید :   زیباجو : نگذارید این ترس ها موفقیت شما را تهدید کنند

 

شلغم، هویج، کدو حلوایی، سیب زمینی شیرین

*. هر کدام از این سبزیجات را که بیش از دوست دارید رنده و در ترکیب کیک و مافین استفاده کنید. تمام این سبزیجات سرشار از بتاکاروتن هستند که برای سلامتی چشم ها بسیار مفیدند.

 

پوره کدو حلوایی

*. کدو حلوایی را پوره کنید و به بیسکویت ها، کیک، تارت ها، مافین و کرپ های خانگی تان اضافه کنید.کدو حلوایی طعم خوبی به دسرهایتان می دهد و یک ماده ی غذایی کاملا سالم است.

 

کدو مسمایی

*. کدو را ریز رنده کنید و در ترکیب کیک، مافین و تارت های میوه ای استفاده کنید. این کدو سرشار از فولات و ویتامین B است که نقش موثری در سلامت خانم های باردار و شیرده دارد.

 

خواص آووکادو :

*. آووکادو هم مانند روغن زیتون سرشار از اسید اولئیک است. این ماده یکی از بزرگ ترین عوامل پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان محسوب می شود.

*. آووکادو حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می توانند خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را کم شدن دهند و از پیری زودرس پوست جلوگیری کنند.

*. اضافه کردن آووکادو به سالاد باعث می شود که مواد مغذی موجود در سبزیجات سالاد ۵ برابر سریع تر و بیش از جذب بدن شما شود.

 

اختصاصی همراه با عکسایران

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : ایده های دسرهای رژیمی – همراه با عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..