تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح کلاسهای تابستانه بسیج خواهران در جزیره شمالی گناوه

به همت حوزه بسیج خواهران فاطمه زهراسپاه انصار الحسین (ع) گناوه در بخش بندرریگ این  شهرستان  کلاس های تابستانه در پایگاه اسماء جزیره شمالی افتتاح شد

افتتاح کلاسهای تابستانه بسیج خواهران در جزیره شمالی گناوه

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه مسئول بسیج خواهران حوزه فاطمه زهرا بخش ریگ گفت:با توجه به شروع تعطیلات مدارس و اوقات فراغت خواهران این روستا، اقدام به برگزاری این کلاس‌ها شده است.
زهرا خرم ابادی ابراز داشت: آموزش‌های قرآنی از جمله روخوانی، روانخوانی. حفظ یک جز تا کل قرآن کریم  نیز از مهمترین موضوعاتی درسی در این کلاس‌ها می‌باشد.
وی در این زمینه بیان داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از خواهران این روستا در زمینه حفظ قرآن کریم  فعالیت دارند، لذا بسیار علاقمند هستند تا در این زمینه نیز آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود.
وی همچنین اضافه کرد در این کلاس‌ها آموزش‌هایی از قبیل  صدف سازی، بازاریابی و فروش اینترنتی، خیاطی، کلاس‌های ورزشی، و... نیز ارائه می‌شود.
خرم ابادی خاطر نشان نمود در این کلاس‌ها حضور قابل ملاحضه‌ای از نوجوانان، کودکان و بانوان تا زیر سن ۵۰ سال را شاهد هستیم که تا بازگشایی مدارس در ابتدای پاییز  ادامه خواهد یافت.
 وی یاداور شد:در پایان دوره برخی از کلاس‌ها به شرکت کنندگان گواهینامه‌های مهارتی  اعطا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح کلاسهای تابستانه بسیج خواهران در جزیره شمالی گناوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..