تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دهها کشته و زخمی در حادثه خروج قطار مسافری از ریل در آمریکا

در سانحه خروج قطار مسافری در ایالت میسوری دست کم پنجاه نفر زخمی و چندین نفر نیز کشته شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از وبگاه رسمی شبکه تلویزیونی سی ان ان، در سانحه قطار در آمریکا، دو لوکوموتیو و هشت واگن از ریل خارج شدند.
ساعتی پیش یک قطار مسافربری در میسوری آمریکا دچار سانحه شد. این قطار مسافربری که حامل دویست و چهل و سه مسافر و دوازه خدمه بود با یک دستگاه کامیون حمل زباله برخورد کرد. این قطار از شهر لس آنجلس عازم شیکاگو بود که در میسوری با کامیون مذکور برخورد کرد و از ریل خارج شد. گزارش‌های اولیه نشان دهنده آن است که در این سانحه دست کم پنجاه نفر زخمی و چندین نفر نیز کشته شدند.

راه آهن آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این حادثه نزدیک روستای مندون Mendon در شهر کانزاس واقع در ایالت میسوری و در ساعت ۱۳.۴۲ به وقت محلی رخ داد.
هشت واگن و دو لوکوموتیو این قطار پس از برخورد با کامیون حمل زباله از ریل خارج شدند.

شماری از مسافران قطار سانحه دیده دانش آموزان دبیرستانی بودند 
به گزارش خبرگزاری رویترز، شماری از دویست و چهل و سه مسافر این قطار از دانش آموزان دبیرستانی بودند. هنوز مشخص نیست آیا دانش آموزان مذکور نیز جزء آسیب دیدگان این سانحه هستند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دهها کشته و زخمی در حادثه خروج قطار مسافری از ریل در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..