تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده مشهور به استفاده از بدل اعتراف کرد ! / همزادش کیست ؟! + عکس ها

به گزارش رکنا، بیلی آیلیش اعلام کرد که هنگام اجرا در جشنواره موسیقی کواچلا ۲۰۲۲ در ایندیو، کالیفرنیا از بدل استفاده کرده است. این خواننده ۲۰ ساله روز سه شنبه در مصاحبه ای با مت ویلکینسون در اپل موزیک ماجرا را تعریف کرد.

ماجرای بدل بیلی آیلیش چیست؟بیلی آیلیش توضیح داد که در ابتدای جشنواره کواچلا یکی از رقصنده هایش بدل او در اجرایش بود. او در ادامه گفت که لباسی که خودش در اجرا پوشیده بود را تن او کرده است. بیلی افزود: «ما یک کلاه گیس سیاه روی سرش گذاشتیم، به او ماسک و عینک آفتابی دادیم و او کفش‌ها و جوراب‌های من را پوشید. در حالی که چراغ‌ها روشن بودند، او را پشت صحنه گذاشتم و همه فکر می‌کردند من هستم، او همانجا ایستاد و هیچ کس نفهمید که من نیستم، به معنای واقعی کلمه هیچ کس نفهمید. در حالی که او آنجا ایستاده بود، من یک کت مشکی بزرگ و یک جلیقه شبرنگ و یک هودی به تن کردم.»

ماجرای بدل بیلی آیلیش چیست؟این خواننده ۲۰ ساله این آخر هفته در جشنواره «گلاستونبری» خواهد بود. او گفت: «این یک فرصت جدی است که یک بار در زندگی از شما خواسته می شود که به آنجا بروید و من دائماً احساس می‌کنم که لیاقت این همه را ندارم. این احساس، قبل از هر چیز باعث می شود به همه شک کنی، به خودت می گویی «چرا من را انتخاب کرده اند؟» اما به همین دلیل است که در مورد آن هیجان‌زده‌ هستم.»

ماجرای بدل بیلی آیلیش چیست؟بیلی آیلیش که برنده هفت جایزه گرمی است. اخیرا از شریک زندگیش متیو تایلر ورک ۳۰ ساله جدا شده است. گمان می‌رود که رابطه بیلی و متیو در آوریل سال گذشته و زمانی که آنها برای صرف قهوه با هم بیرون رفتند، آغاز شد. این زوج موفق شدند رابطه خود را خصوصی و دور از کانون توجه نگه دارند. آنها در هیچ رویداد عمومی با هم شرکت نکردند یا در مورد یکدیگر در رسانه های اجتماعی پستی نگذاشتند.

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده مشهور به استفاده از بدل اعتراف کرد ! / همزادش کیست ؟! + عکس ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..