تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات آتش سوزی یک ساختمان تجاری و اداری در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار داشت: ساعت 15:52 ظهر امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری  و تجاری واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فیاضی خروجی بزرگراه مدرس، کوچه نیلوفر غربی به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، 4 ایستگاه آتش نشانی و  خودرو های حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولی برای امداد رسانی راهی محل حادثه شدند‌ و عملیات‌ اطفا حریق را آغاز کردند.

ملکی در ادامه گفت: آتش نشانان در محل حادثه با یک ساختمان 13 طبقه مواجه شدند که آتش سوزی در قسمت شوتینگ زباله طبقه منفی سه رخ داده بود.

وی افزود: آتش نشانان در گام نخست به 2 گروه برای نجات افراد مبحوس شده و اطفا حریق  تقسیم شدند که با تلاش‌های گسترده آتش را مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در ادامه گفت: در ادامه آتش نشانان با احتیاط کامل بیش از 70 زن و مرد را که در میان دود در طبقه‌های دیگر ساختمان مبحوس شده بودند را به محیط امن منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: پس اطفا حریق و تخلیه دود در طبقه منفی سه محل حادثه برای تحقیقات در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

آتش سوزی‌های گسترده در جنگل‌های اسپانیا و آلمان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات آتش سوزی یک ساختمان تجاری و اداری در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..