تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانس کم پرسپولیس برای جذب 3 ملی پوش

شانس کم پرسپولیس برای جذب 3 ملی پوش با توجه به موانعی که برای جذب برخی از نفرات وجود دارد، بسیار بعید است پرسپولیس بتواند با سه ملی پوش قرارداد امضا کند 3 حاشیه ورزشی 1401/04/07 تلاش پرسپولیس برای جذب بازیکنان ملی پوش

تردیدی نیست که هر تیمی به دنیال جذب نفراتی چون احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی است و تردیدی نیست که پرسپولیس و یحیی گل محمدی نیز دوست دارند تا از بین این دو نفر یکی را جذب کند. اما موقعیت فعلی آن ها باعث شده تا این انتقال در شرایط فعلی تا حد زیادی نشدنی باشد.

سعید عزت‌اللهی اگرچه مورد توجه پرسپولیس است و حتی تماس هایی نیز با او انجام شده اما این بازیکن در صورتی سرخ پوش می شود که باشگاه دانمارکی مبلغ بالایی را نخواهد. حال با توجه به خبرهایی که در مورد درخواست ۵۰۰ هزار دلاری وایله به گوش می رسد، طبیعی است با توجه به گران بودن رضایتنامه‌ این بازیکن پرسپولیسی‌ها از جذب این بازیکن عقب‌نشینی کنند.

در مور نوراللهی نیز طبیعی است که این بازیکن در الشباب می ماند و خودش نیز چندان به بازگشت رضایت ندارد.

در این بین تنها شانس پرسپولیس هنوز اندک امیدی برای بازگرداندن شهاب زاهدی داشته باشد به این شرط که فیفا حکم به ادامه لغو بازی‌های لیگ اوکراین بدهد و باشگاه اصلی این بازیکن نیز رقم سنگینی برای رضایت نامه درخواست نکند. هرچند که درنهایت به‌نظر می‌رسد سرخپوش شدن این بازیکن هم دور از انتظار است.

گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانس کم پرسپولیس برای جذب 3 ملی پوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..