تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام فوری استقلال به انتقال دانشگر به سپاهان

انتقام فوری استقلال به انتقال دانشگر به سپاهان رضا میرزایی هافبک فصل قبل سپاهان با استقلال به توافق رسید 12 حاشیه ورزشی 1401/04/07 رضا میرزایی به استقلال پیوست

رضا میرزایی وینگر تیم سپاهان که صحبت‌هایی در خصوص پیوستنش به استقلال طی روزهای اخیر مطرح شده بود امشب با مدیران این باشگاه مذاکراتی را برگزار کرد و با آبی‌ها به توافق رسید. گفته می‌شود قرارداد میرزایی به اتقلال دو ساله خواهد بود.

این بازیکن احتمالا به زودی به عنوان سومین خرید استقلال معرفی خواهد شد. به این ترتیب آبی‌ها خیلی زود به انتقال دانشگر به سپاهان واکنش نشان دادند و یک بازیکن از رقیب را آبی‌پوش کردند.

گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام فوری استقلال به انتقال دانشگر به سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..