تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مغز متفکر بارسلونا دستیار گل محمدی در پرسپولیس

مغز متفکر بارسلونا دستیار گل محمدی در پرسپولیس گفته می‌شود یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی برای دستیاری‌اش خسوس کاساس مربی اسبق بارسلونا است 33 پرسپولیس 1401/04/07 چه کسی دستیار گل محمدی می شود؟

برای فصل بیست و دوم لیگ برتر، دستیاران یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شدند و مربی سرخپوشان در حال جمع کردن یک کادرفنی جدید است. حمید مطهری، داود فنایی و رحیم پور از جمع کادرفنی پرسپولیسی ها جدا شدند و دو مربی خارجی به عنوان بدنساز و مربی دروازه‌بان‌ها به جمع حلقه کادرفنی گل محمدی اضافه شدند.

حالا خبر می‌رسد که گل محمدی برای دستیاری اش و نفر دوم نیمکت خود به دنبال خسوس کاساس مربی اسبق بارسلونا است. کاساس ۴۸ ساله در اسپانیا و بارسلونا دستیار لوییز انریکه بود، همچنین این مربی سابقه مربی گری در تیم های واتفورد و کادیز و ایبار را نیز در کارنامه دارد.

کاساس ارتباط خیلی خوبی با په په لوسادا بدنساز جدید پرسپولیس دارد و گفته می‌شود یحیی می‌خواهد با استفاده از په په، کاساس را راضی به آمدن به پرسپولیس کند.

گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مغز متفکر بارسلونا دستیار گل محمدی در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..