تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل فراری را شناسایی کنید

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، سرهنگ «میکائیل قهرمان پور» در این زمینه افزود: ساعت ۲۱:۰۲ پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ با اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک نزاع خونین در ۱۰ متری خیابان امیرالمومنین (ع)، بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ضارب در این حادثه با سلاح سرد یک جوان ۲۱ ساله را از ناحیه قفسه سینه و کمر مجروح کرده و متواری شده بود.

رییس پلیس آگاهی قم ادامه داد: در ادامه با حضور عوامل اورژانس مجروح به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان، وی به دلیل شدت جراحت فوت کرد.

قهرمانپور با اشاره به درخواست بازپرس پرونده مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش یک قاتل فراری، از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات با شماره تلفن‌های ۰۲۵۲۱۸۲۲۸۶۳ یا ۰۲۵۲۱۸۲۲۸۸۴ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل فراری را شناسایی کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..