تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار امیرعبداللهیان با اردوغان

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر یک روزه خود به ترکیه با رئیس جمهور ترکیه دیدار و درباره مسائل بین المللی، منطقه‌ای و مناسبات دوجانبه گفتگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر یک روزه خود به ترکیه، شامگاه دوشنبه، با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار و درباره مسائل بین المللی، منطقه‌ای و مناسبات دوجانبه گفتگو کرد.

پیش از این دیدار، وزرای خارجه ایران و ترکیه، به عزم جدی دو طرف برای تدوین سند راهبردی و بلند مدت، در مسیر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اظهارات مشترک خبری با همتای ترکیه‌ای، با اشاره به محور گفتگو‌های مشترک درباره همکاری‌های همه جانبه سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی، فرهنگی، گردشگری و سایر حوزه‌های مورد علاقه دو کشور، از تدوین سند راهبردی بلندمدت همکاری‌های مشترک ایران و ترکیه توسط جمهوری اسلامی ایران که در سفر وزیر خارجه ترکیه به تهران پیشنهاد شده بود خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار امیرعبداللهیان با اردوغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..