تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیرخاکی از ستاره‌ای که با یک استوری محبوب استقلالی‌ها شد!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی مهدی‌پور یکی از نفراتی است که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته و یکی از ارکان قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم بوده است. او از زمان پیوستن به استقلال هم مورد قبول هواداران بوده استوری شب گذشته او باعث شده شدیدا در بین استقلالی‌ها محبوب شود.

هافبک وسط استقلال در روزهایی که هواداران شدیدا از شرایط نقل و انتقالات ناراضی بودند با انتشار یک استوری از ماندن خود در جمع آبی‌ها خبر داد و همین موضوع باعث شد هواداران استقلال از او تمجید کنند.

مهدی‌پور در استوری خود باشگاه استقلال را به یک خانواده تشبیه کرد و نوشت:« به ما یاد داده اند که خانواده مهمترین چیز در زندگی است. آدم خانواده خودش را رها نمی‌کند که با پولدارها زندگی کند. فوتبال، عشق، استقلال، خانواده، تا ۱۴۰۳»

او که اخیرا به تیم ملی هم دعوت می‌شود در رده‌های سنی هم سابقه ملی دارد و برای تیم‌هایی چون ذوب آهن و تراکتور هم به میدان رفته است. این تصویر هم از دوران جوانی این هافبک ۲۷ ساله در تیم‌های ملی پایه است.

زیرخاکی از ستاره‌ای که با یک استوری محبوب استقلالی‌ها شد!/عمس

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیرخاکی از ستاره‌ای که با یک استوری محبوب استقلالی‌ها شد!/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..