تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دو پرسپولیسی می توانند هر مهاجمی را آقای گل کنند

این دو پرسپولیسی می توانند هر مهاجمی را آقای گل کنند

عباس آقایی با بیان این جمله گفت: پرسپولیس به لطف لیست خوب یحیی گل محمدی و تلاش های رضا درویش و باشگاه توانست خریدهای خیلی خوبی داشته باشد. همه نفرات جذب شده تجربه ملی دارند و قطعا خیلی می توانند به تیم کمک کنند. به نظرم این نفرات جدید برای اینکه راحت تر بتوانند در تیم خود جا بیفتند باید مدتی از فضای مجازی و اینستاگرام فاصله بگیرند.

وی ادامه داد: در اینستاگرام چون فضای مجازی است و حقیقی نیست باعث می شود یک بازیکن با شرایطی متفاوت روبرو شود و تمرکزش به هم بریزد. پرسپولیس تیم بزرگی است که بازی درآن با تیم های دیگر کاملا متفاوت است. شما در این تیم باید تمرکز کامل داشته باشید و از مسائلی که تمرکز شما را برای تمرین یا بازی کردن بر هم می زند فاصله بگیرید. امیدوارم بازیکنان به ویژه تازه وارد پرسپولیس متوجه این موضوع باشند.

هافبک سابق پرسپولیس همچنین درخصوص خرید سعید صادقی نیز گفت: من بازی های سعید صادقی را با دقت دیده ام. او وینگر باهوش و ریزنقشی است که خیلی خوب به خط حمله اضافه شده، پاس گل می دهد یا گل می زند. او می تواند مکمل خوبی هم برای مهدی ترابی باشد و این دو به کمک هم می توانند باعث آقای گلی هر مهاجمی شوند. امیدوارم پرسپولیس بتواند یکی دو مهاجم خوب و گلزن هم بگیرد تا خریدهای خوب امسال تکمیل شود.

آقایی درمورد خداحافظی سید جلال حسینی نیز یادآور شد: هر آمدنی یک رفتنی دارد و سید جلال حسینی هم بازیکنی از نسل ما بود. او برای فوتبال ملی ایران هم خیلی زحمت کشید و در موفقیت سال های اخیر پرسپولیس نقش لیدر را داشت. به نظرم تصمیمی منطقی گرفت و کفش هایش را آویخت درحالی که شاید می توانست یک سال دیگر هم بازی کند اما باید به تصمیم او احترام گذاشت. سید جلال حسینی یک از بازیکنان نخبه تاریخ فوتبال ماست و امیدوارم باشگاه پرسپولیس یک بازی خداحافظی با شکوه برایش در نظر بگیرد.

وقتی به آقایی گفتیم احتمالا پرسپولیس و ملوان انزلی پیش از فصل بازی دوستانه برگزار می کنند تا سید جلال حسینی به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند، گفت: چه انتخاب خوب و به جایی است. سید جلال فوتبالش را از ملوان انزلی آغاز و پس از ۵ قهرمانی در لیگ برتر همراه پرسپولیس برای همیشه از دنیای بازی خداحافظی کرد. اینکه در یک بازی دوستانه بین این دو تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند تصمیم خوب و مناسبی بوده است. برای سید جلال حسینی در ادامه زندگی شخصی و ورزشی اش آرزوی موفقیت می کنم.

عباس آقایی در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند پرسپولیس با این خریدها شانس اول قهرمانی است نیز خاطرنشان کرد: تردیدی وجود ندارد که پرسپولیس خریدهای خوبی انجام داده است اما باید منتظر ماند و با شروع فصل بهتر و کارشناسی تر در این خصوص نظر داد. پرسپولیس البته همیشه مدعی قهرمانی بوده و ما هم امیدواریم فصل جدید را با قدرت شروع کرده و در نهایت با قدرت قهرمان لیگ برتر شود اما باید همه دست به دست هم بدهند. از باشگاه و نظم مالی تیم بگیرید تا هواداران و پیشکسوتان که انشالله تا پایان فصل با حمایت های خود یحیی گل محمدی و شاگردانش را به سمت قهرمانی سوق دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دو پرسپولیسی می توانند هر مهاجمی را آقای گل کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..