تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکان جهادی خدمت رسان مردم محروم شعیبیه شوشتر

قرارگاه جهادی شهید همت با همکاری دانشکده علوم پزشکی شوشتر و بخشداری شعیبیه اردوی جهادی پزشکی یک روزه برگزار کرد.

حمید رضا اکبری، مدیر قرارگاه جهادی شهید همت گفت: این اردو به مدت یک روز در منطقه شعیبیه بیمارستان گوریه برگزار شد، در این اردوی جهادی متخصصین در رشته های مختلف زنان و زایمان، ریه، داخلی،عفونی ،قلب ،روان شناس ،پزشک عمومی و ماما با ویزیت به مردم این منطقه ارائه خدمت نمودند.

وی افزود: در این اردو بالغ بر ۱۷۰۰نفر خدمات پزشکی و ۲۶۱ نفر خدمات پرستاری شامل نوار قلب، پانسمان و تزریقات به صورت رایگان دریافت کردند.

حمید رضا اکبری با اشاره به اهمیت حضور فعال در مناطق محروم بیان داشت: آنچه مهم است باید خدمت در مناطق محروم با کمک دولت تداوم داشته باشد چرا که وظیفه دولت پشتیبانی از جریانات جهادی شناسنامه دار است و این انتظار می رود دولتی ها سخنان اخیر رییس جمهور را فراموش نکنند که بیان داشتند:دولت پشتیبان جریانات جهادی می باشد.

وی همچنین ضمن تشکر از بخشدار و ریاست دانشگاه شوشتر ادامه داد: گروه های جهادی خود مطالبه گران مردم هستند و بنای آنان بر پیشگیری است لذا کمک دولت مردان می تواند راهگشای گره های پیش روی مناطق محروم باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکان جهادی خدمت رسان مردم محروم شعیبیه شوشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..